specjalista sem job365
- Prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads oraz social media,
- Wprowadzanie danych do aplikacji wewnętrznych,
- Kreowanie wizerunku firmy,
- Kierowanie polityką marketingową firmy,
- Kontrola nad budżetami kampanii SEM, tworzenie raportów i analiz,
- Aktualizacja strony internetowej firmy,
- Współpraca z dostawcami w zakresie marketingu.
Wymagania
Biegła znajomość Google Ads i Google Analytics,
Doświadczenie w prowadzeniu kampanii SEM,
Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne,
Wykształcenie min. średnie,
Bardzo dobra organizacja czasu pracy,
Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne oraz umiejętność pracy w zespole,
Biegła znajomości pakietu MS Office,
Kreatywność.
Oferujemy
Pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku i w dynamicznie rozwijającej się branży,
Atrakcyjne wynagrodzenie - proporcjonalne do umiejętności, chęci i zaangażowania,
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Możliwość wdrażania nowych pomysłów oraz rozwoju własnego potencjału,
Atrakcyjną lokalizację
Klauzule informacyjne
Aplikuj