asystent biura job365, asystentka biura job365, pracownik biurowy job365, sekretarka job365
- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sekretariatu,
- prowadzenie i rejestracja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej,
- archiwizacja dokumentów,
- zaopatrzenie w materiały biurowe,
- dbałość o urządzenia biurowe, opieka nad mediami,
- zapewnienie właściwego obiegu informacji pomiędzy oddziałami spółki,
- wsparcie działu audytu w zadaniach administracyjnych.
Wymagania
wykształcenia wyższego; osoby w trakcie studiów również są mile widziane,
dostępności 20 h tygodniowo,
znajomości j. angielskiego w stopniu komunikatywnym,
dobrej organizacji pracy,
biegłej obsługi komputera (MS Office) oraz urządzeń biurowych,
umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych, w szczególności w zakresie pozyskiwania i przekazywania informacji;
odpowiedzialności, operatywności, zaangażowania w pracę na rzecz firmy,
umiejętności współpracy w zespole.
Oferujemy
przyjazne środowisko pracy
dofinansowanie karty MultiSport
wyjazdy szkoleniowo-integracyjne
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
możliwość późniejszego zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin
możliwość rozwoju w dynamicznej polskiej firmie konsultingowej
Klauzule informacyjne
Aplikuj