kierownik job365, handlowiec job365, zarządzający job365
dbanie o wysoką motywację i zaangażowanie podległego zespołu;
planowanie budżetów i harmonogramów działań e-marketingowych;
projektowanie, uruchomienie i ciągła optymalizacja kampanii efektywnościowych oraz wizerunkowych w Internecie;
odpowiedzialność za wynik sprzedażowy projektów e-commerce;
tworzenie i prowadzenie działań z zakresu analityki internetowej.
Wymagania
minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie o profilu internetowym lub w sklepie internetowym (warunek konieczny);
praktyczna znajomość zagadnień ecommerce: logistyka, platformy ecommerce, optymalizacja konwersji;
praktyczna znajomość kluczowych kanałów marketingu efektywnościowego: SEM, paid social, display, e-mailing, remarketing, afiliacja, programmatic;
znajomość narzędzi analitycznych, trackingowych i optymalizacyjnych;
znajomość programów Excel i Power Point na poziomie zaawansowanym;
znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
Oferujemy
minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie o profilu internetowym lub w sklepie internetowym (warunek konieczny);
praktyczna znajomość zagadnień ecommerce: logistyka, platformy ecommerce, optymalizacja konwersji;
praktyczna znajomość kluczowych kanałów marketingu efektywnościowego: SEM, paid social, display, e-mailing, remarketing, afiliacja, programmatic;
znajomość narzędzi analitycznych, trackingowych i optymalizacyjnych;
znajomość programów Excel i Power Point na poziomie zaawansowanym;
znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
Klauzule informacyjne
Aplikuj